Gamla kågringar och 25-årskalas

Igår mötte jag upp min gamla barndomskärlek för att inhandla pressent till vår gemensamma vän som fyllde 25. Vi mötte upp ett gäng killar och när allt var köpt åkte vi till en av killarna för att förfesta lite grann. Vi skrev en sång till 25-åringen och sen begav vi oss, i vanlig ordning, Petra och killarna. 

Hos Yohan var det kalas i all ära, med släkt och vänner, mysigt. Efter hand droppade folket in en efter en och desto mer folk desto galnare blev det. När det blev dags för utgång och hemgång lyckades jag lura till mig en del pussar av diverse vänner, en biltur i hastigheternas tecken och en skjuts hem till lilla Svalöv. 

Jag har ingen befintlig bakfylla, tack och lov, håller på att packa inför min resa hem till Oslo. Frågan är om jag ska jobba imorgon eller inte...



/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0