en lördag.

det är sant, det var lördag igår och jag tänkte berätta vad vi hade för oss.

Det började med att vi tjejer drog ut på stan för en rikitig shoppingrunda, vi var ute hela dagen, riktigt mysigt var det och det blev en del nya inköp! När vi kom hem var klockan sex och då var det dags att göra sig redo inför kvällen, som för mig började hos kära Raspen, som hade en liten myskväll med yatzy och gituar hero med, johan, maria, johanna, oliver och jag!  det blev även lite öl och cider drickande,! efter några timmar så drog jag hem till petra och emmy och fortsatte förfesten. utgången det blev till yatzy, trevlig var det, och sedan gick jag hem till raspen, med johanna och oliver och käkade pizza, sen sov jag över i deras sköan soffa, för jag hade lovat ut min säng!

Idag har jag jobbat och det var väldigt tung må jag säga, efter jobbet gick jag å johan å köpte glass som var väll behövd, och nu sitter jag här och är helt totalt slut, så det blir tidig sängdags idag!

//klem klem från Love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0