DUF blir utan mig

Fick precis ett mail som berättade att jag inte kommar att jobba för DUF i sommar, att jag tydligen tagit utbildningen förmycket som en semester och att dem blivit besvikna då jag ville vara lite för mig själv i Barcelona, då jag gick med gråten i halsen konstant. Men jag grät ut lite för Nicklas och tog mig samman, det tyckte jag var duktigt gjort av mig. Mne men, trist läge! Då kansek jag får tid att hitta ett nytt jobb här i Norge under sommaren, och så ska jag bli superskinny och modella lite också såklaart! Jag har ju inte alls problem med att hitta på vad jag ska göra, nej undan här kommer tjejen med dem tusen drömmarna!

/ petra

Kommentarer
Postat av: ida

noway! kom hem ocj njut av sommaren med mig istället. kommer vara nära dig, för vem har jobb på röstångabadet? ida tror jag hon heter!! men fan va tråkigt med duf baby.. <3<3 miss you

2009-05-08 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0