Allt detta tjafs

I morse fick jag åg hem från jobb igen, dem vill inte låta mig hålla i knivar för jag var yr och skakade som ett asplöv. Jag hatar när jag plötsligt blir yr igen, då blir jag rädd, jag tror jag vet vad det beror på. Kan vara min mens som pågått i tre veckor eller dem fem ölen som jag hälde i mig igår.. Whatevva!

När jag vaknade på bussen påväg hem kom jag på att Emmy hade våra nycklar så det var bara att sitta kvar o hämta O&Ls nycklar, detta tog tre timmar o då hade jag hunnit bli ganska hungrig. Påväg hem köpte jag något vegetariskt kinatjafs och cottagecheese. Jag tryckte i mig cottagecheesen och lagade en god gryta som nu står o väntar på spisen, jag orkar nämligen inte äta den... Funderar på att slänga den i frysen så man kan värma den en annan dag.

Nu behöver jag vila lite känns det som.

CIAO!

Petra



Jag vill ha helg föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0