17 maj helgen!

ja, detta har lätt varit den mest bästaste helgen på länge!
på fredagen, så jobbade jag (Love) till två, sen när jag kom ut var det strålande fint väder, så när hela ligan var hemma bestämmde vi oss för att gå upp på taket och grilla lite, så det blev korv grillning och öldrickning, nägra timmar senare drog vi ner till lägenheten för att göra vid oss för utgång, jag och petra vi gick ner till stan för att möta upp jacob så var vi på en bar och drack liite goda drinkar och hade det trevligt, efter någon timme, kom vi fram till att vi dra till några kompisar som hade en tre dagars fest, men när vi kommer fram så är dörren öppen och alla har dragit ut på stan, en aning trisst så vi tog en taxi hem igen, och allt slutade men kebab ätande och att vi råkade få med oss kundvagn upp i våran lägenhet! hahah!!!!!!!


petra uppe på taket när vi grillar.

jag & jacob på fest humör!

Lördagen började med att det var uruselt väder, så vi bestämmde oss för att ta en liten shoppingrunda så det blev det, efter det så var det hem och göra vid oss, för att sedan åka till isabell, filip och jacob för att förfesta till eurovision song contest, väldigt trevligt och ännu bättre blev det när jag fick reda på att norge vunnit, (jag hade inte så mkt koll, på själva tävlingen, efter alla öl! när vi var lite mer berusade och tävlingen var slut, drog vi till dom trevliga killarna, krille, micke, gustav och pelle, som hade den här omtalade tre dagars festen, och vilken fest asså, helt sjuk bästa fest på länge, jag var uppe och festade tilll klockan sju! galet, men härligt !!//petra gjorde en riktig deckning, kan jag kalla det, började med att ingen visste vem den däär personen som satt i köket med gustavs tröja, men sen visade det sig att det var lilla petra som hade sturt upp en rejäl deckning! haha!!




så här ser man ut om man stått på bordet och ramlat ner, och fått glasbit i handen, det var faktiskt synd om mej!  jag e gnällfisen själv!

 Söndag, dagen med det stora D, 17 maj! började med att jag vaknade upp hos killarna vid elva, och fick bråttom hem , för vi skulle ju ut och titta på det stora tåget och allting som skedde i stan, så jag fick gå hem, och jag måste ju berätta att det är en bit att gå, men alla bussarna och trikk gick ju inte eftersom att det var 17 maj parad, så jag fick gå igenom hela stan i mina höga klackar, med mina sönder skurna fötter från festen, och gårdagens smink, medans alla andra var uppklädda till tänderna! haha, men det var bara hem och duscha och fräscha till sig +att ta en öl samtidigt som man duschar!, det är gott!) och ta på sig sin fina nya kläning. sen kom hanna och vi åkte först till slottet för att vinka lite till kungen och träffa, petra,emmy,isabell, jacob och oliver, vi satt där ett tag och njöt av det underbart av det fina vädret, men efter ngn timme bar det vidare till cuba parken, som är min nya favvo park! där var hur härligt som hellst, och massa sköna folk, så där satt vi och drack asti, grilade och smaskade på jordgubbar och blev bara mer och mer fulla och glada!



när klockan var nio var det dags att dra sig hem för att lämna alla saker och fräscha upp sig och sen åkte vi till tre dagars festen, och det var så lyckat igen, dom kan festa till det dom pojkarna! haha, och det var jag,petra, isabell och filip som drog dit, för emmy och oliver toffla sig!, men isabell och filip gick hem efter två timmar, och petra den lilla spunken, hon hade biljett hem till sveriga idag klockan åtta på morgonen, så hon skulle hem senast tolv, haha, jag och petra e farliga för varandra, så det blev verkligen ingen hemgång för petra elr mig vid tolv, utan vi festade vidare, och natten slutade att jag sov på hotel med gustav och där sov även petra fick jag höra idag, grejen är att killarna jobbar på det hotellet så dom kan fixa! 

fulla och väldigt brännda efter en dag i parken!

idag vaknade jag av att gustav väckte mej halv ett, och jag börja ju jobba vid två så det var bara att dra sig upp, och hem till killarnas igen för att hämta väskan å lite man glömt, sedan hem till kristian kroghs gate, för att byta om och försöka fräscha upp sig, känndes inte jätte bra att dra till jobb, å känna att man stinker sprit och rök! ája, det var ju inte många som var pigga idag kan jag säga allfall! hahah, usch nu ska jag försöka sova snart...

//sussa sött ../lovi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0