Skolka gjorde man i skolan

och det var ju just på en skola jag höll hus idag när jag skolkade från jobbet. Usch, jag får riktigt dåligt samvete när jag tänker på att jag varit borta så mycket från jobb på senaste tiden. Dock har jag ju jobbat som en idiot tidigare och inte varit borta sen början av februari då dem tvingade mig att gå hem. Skolan jag besökte var en makeup-skola som gjorde sina slutfotograferingar och den smått osäkra make-up artisten gjorde ett bra jobb och jag tror hon kan gå långt om hon bara släpper alla regler och riktlinjer. Bilderna anländer nästa vecka och jag är nyfiken på resultatet.



En pyttebild från förra slutfotograferingen

När jag kom hem
packade jag och Oliver en fika korg och gick upp och la oss på terassen för att njuta av solen, det var där fler som hade gjort och nu känns det som att våren är här för att stanna! "peppar peppar..."

Kärlek/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0