Partyjäntan e tillbaks

Imorse efter en helvetes bussfärd upp till Oslo vacklade jag in i lägenheten för att lämna mina grejor packa in det viktigaste i frysen och sen bege mig till jobb. Det har varit riktigt tråkjobbigt att jobba idag och när jag kom hem slängde jag ett öga på Annikas blogg och hittar bilden som förklarar varför min kväll blev som den blev...

Just nu har jag värsta framtidsångesten då jag inte vet om jag vill ner till spanien som guide i sommar eller inte. Jag vet inte om jag vågar satsa på modellandet och överhuvudtaget vet jag inte vad jag vågar satsa på. Ska snart upp till gymmet för att satsa allt på fatburning-maskinen, det behövs!




Annikas bild från lördagen!

Kommentarer
Postat av: Annika Åkesson

Haha halsa petra!!

2009-03-16 @ 21:01:55
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: FANNY

Vad kul! Ja eller nej inte signat för det ville jag inte men jag har gått med i två och de är senza (hade inget att förlora på det) och modelone i Göteborg Ska till Sweden models på fredag på deras öppna casting och den 27 ska jag på MIKAs casting i Göteborg dem har en sån turné nu då modellscouter åker runder, i love it om det ändå kunde vara så med alla :)

2009-03-17 @ 09:23:16
URL: http://lapetitfeuille.blogg.se/
Postat av: ida

tur jag ser helt sjuk i huvudet ut!!

2009-03-29 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0