Jag e glad!

Hej svejs!
Idag e jag (Love) på så himlans bra humör! För imorgon är det min födelsedag och jag bara älskar att fylla år, och denna gången är det riktigt skoojigt för jag fyller 20 år!!!!!!!!!!
Så imorgon så åker jag hem till schweden på morgonen och kommer hem vid eftermiddag, sen på kvällen blir det kalas med stort K!
Och hela denna vistelsen i schweden kommer blir så himlans rolig,, på torsdag kalas, sen fredag ska jag vara med mina efterlängtade ANNIKA!, på lördagen blir det tjejemiddag hos annika med alla gammla godingar! osv....!

Dagens aktivitet har varit att jobba till två, sen gick jag ut på stan för det är så himalns härligt väder,fönster shoppade lite! och beställde även tid för en sak som jag berättar om sen, för det är en hemlis så länge!!

dagens och även veckans låtar hittar du här!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=439356046
underbart bra!

Ha det så underbart bra som jag ska ha det!
puss å kram på er alla hjärtebarn


Kommentarer
Postat av: Annika Åkesson

AAH JAG TROR JAG VET VAD DU BESTÄLLDE TID TILL. NÄR BLIR DET????????????

2009-03-11 @ 18:37:14
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: Love

berättar när jag kommer hem dyy.!

2009-03-11 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0