Ålersnojja?

Love berättade precis att hon är överlycklig för att bli 20 imorgon och när jag läste det kände jag lite ångest över att jag är 20 och i år blir 21. Hittade precis att där var fler som nojjade lite över det och min nojja att bli 20 var inte så stor just då, men nu vill jag bara tonåring igen och supa skallen i pysselbitar tillsammans med min 17-åring därhemma och kunna skylla på att jag bara är.. en tonåring!

Nu börjar snart paradise hotel, stackars sverige som inte såg charmen i det här programmet!

Kommentarer
Postat av: din 17åring

Skyll dig själv ingenting händer här

Men det gör ingenting om dina händer är här

Skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig

Men nej, för jag har inte sett nån som dig än...



Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år

Och dom säger bla, bla, bla, bla

Du fattar ingenting

Och du svarar cha, cha, cha, cha

Ni får mig vart ni vill



Och dom säger bla, bla, bla, bla

Du fattar ingenting

Och du svarar cha, cha, cha, cha

Dom får dig vart dom vill



Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år

Sen vi var 17 år

Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år



puss på dig och puss på håkan som sätter ord på allt..

2009-03-14 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0