P like in party

Helgen har varit en ända stor fest som vanligt och tack och lov har jag ändast haft små nätta spår av bakfylla. Det har gått en del vin och en hel del krafter. I fredags sprang vi mest runder på stan och letade efter vänners barer, jag hittade Anders tillslut! Och igår var det Loves tur att ha inflyttningsfest.
Idag samlar jag krafter för att orka jobba hela veckan, jag har städat undan spåren efter helgen och börjat kolla efter resor. Just nu vet jag inte riktigt vart jag vill, men har kommit på att jag inte kan åka förän efter hultsfred, lite synd då jag från början planerat att åka iväg den 30 juni. Någon som vill lämna livet i sverige en stund och följa med ut i europa?

Blir antingen London eller Barcelona som det ser ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0