from another crib

jaa, nu ligger jag här i min nya stora 180 cm säng, jag har ju flyttat för er som ej vet detta, det känns väldigt trisst å flytta ifrån mina underbara sambos men jag har ju bara flyttat typ 100 m bort så jag ska nog klara mej, och mina nya rumskompisar e ju oxå helt underbara och det är härligt med lite mer plats!
och nu på lördag är det inflyttningsfest på g och ojj vilken fest det kommer att bli- årets inflyttningsfest satsar vi på!
förra lördagen hade vi lite smyginflyttningsfest som var som en förfest för denna festen! haha

robin och johan provkör våran fina inflyttningspresent!


johan och jag inviger bardisken  med en dans!


Nu ska jag försöka sova tänkte jag sussa söt ni andra..//
puss å kram till petra som det kommer kännas konstigt att inte vakna upp vid..

hejs svejs i lingonskogen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0