bursdagsfest ala Hanna!

igår så styrde vi upp en födelsedags fest för Hanna som fyllde 20 år! Och det var helt perfekt å precis så som ett kalas skall vara med massa ballonger, serpentiner, tårta å allt!
Det slutade med att det blev utgång på Luxx och det var riktigt mkt folk ut så det blev himlans lyckat!


Hanna öppnar sina presenter!

Maria,johanna å hanna ute å tar en röyk!


Alla tittar på hanna när hon blåser ut ljusen på sin Tårta (som jag bakade!)

petra posar!

 Tjejorna! (och jag har fått på mej johans brillor, som händer varenda gång på fyllan!)

//nää nå må jag gå å köpa mej en apelsinjuice innan jag torkar ut sen  är det jobb klockan två...

over n out-Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0