Jag kvävs...

Imorse när jag vaknade lät jag bli att göra allt jag planerat. Jag skulle gå ut o gå, träna lite m.m. Istället satte jag igång diskmaskinen och hoppade in i duschen, ordnade frukost och började sminka mig. Plötsligt luktade det bränd plast och mycket riktigt. Lågorna slog upp mot ugnen från diskmaskinen, paniken rusade i mina ådror och efter fem minuter hade jag släkt det, stängt all ström och fönstrena stod på vid gavel. Jag lät tårarna komma och tänkte vilken tur att jag var hemma. Numer bryter jag all ström innan jag lämnar lägenheten annars slutar jag andas så fort jag går utanom porten, lite som en panikångest.

Annars, jo intervjun kändes bra. Ska ner till lite andra butiker jag fick tips om som kunde behöva extra personal. Och lite fler bilder sen Jakriborg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0