What a life!

Jag tror jag är vuxen nu. Eller jag tvättar, packar upp efter flytten, börjar likan en second hand-shop här hemma, försöker hålla koll på mina grejor. ska säga upp elabonemang och försöker starta en diskmaskin. Det är förbaskat kul när det är såhär stressigt konstigt. Jag tänkte ta mig en tupplur nu eftersom jag vill fira flytten ikväll. Jag har även hittat mitt visakort som lekte kurragömma under flytten. Puha! 

I helgen vankas det jobb och veckan också. Jag ska försöka sova ut för att göra Oslo by night nästa helg. Tanken är även att jag ska gå upp tillden sega norska agenturen och visa upp min nya, snygga, smala, tränade kropp för jag är sugen på att plåtas. Känns inte som att någon vill plåta en modell som ser ut som jag gör på deras bilder på mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0