Saturday night in oslo=bakis+lyxmat

Hej hopp! när även jag här i bloggen! LOVE
Idag så har dagen bestått av vakna upp, och vara massa bakis, packa dom sista sakerna,( eftersom igår när vi kom hem, väldigt berusade stökade vi till allting!) sen kom Iver, vår flytthjälp och så körde vi till vårat nya hem(på torsdag) och packade in allting, sedan gick vi hem i snöstormen, och åt lite havregrynsgröt-på platt tallrik! eftersom vi har packat ner allt, men det gick fint fint! sen gick vi ner en runda på stan och Petra hittade en urtjusig jeansjacka, och jag köpte ett par riktigt niciga skor!
och det vara bara att flörta lite snällt så drog Petra sitt visa kort, det är inte pappa som betalar här utan det är Petra! (sanningen är den att jag inte har fått mitt norska visa kort än, så därför för jag över till pitras kort istället!) 
Och ikväll blir det en lugn mys kväll här med lyxmat som består av pommes, med ostschnitzel och ost bricka till efterrätt! 
Ha en god afton!   //Love from Love


Kommentarer
Postat av: Bubbles

Fan vad mysigt ni verkar har!! Vill var där med er.

2009-01-24 @ 23:45:22
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: Love

nåå gumman, vill verkligen att du oxå ska vara här..puss&kramis

2009-01-25 @ 12:58:57
Postat av: Love

nåå, vill att du oxå ska vara här..puss&kramis

2009-01-25 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0