Utan att tänka

Just nu gör jag det mesta på rutin, det är därför jag behöver hitta något nytt att göra. Jag vill börja tänka, idag gjorde jag en typisk idiotgrej! Gick in i en liten butik, sån som finns överalt med små fina väskor o grejor. Jag hittade en utomordentlig portmonä med väldigt smart lösning, men i fel färg. Normalt låter man den vara eller frågar efter färgen man är ute efter, mitt fall svart. Inte just den, men den svarta som biträdet plockade fram kändes nästan likadan och utan att tänka säger jag, den ska jag ha. Jag hade ju inte kollat hur den såg ut innuti, men det var ett typiskt tecken på att jag behövde tänka lite. Jag kopplar liksom bort hjärnan. 

Inneboenden skickade ett sms precis. Han har gjort bort sina nycklar till porten, vilket leder till att han inte kommer in om inte vi släpper in honom. Han frågade om han skulle köpa skithus papper, han är fan verbalt handikappad oxå!!! 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahah!!! fyfan. Väntar på fler uppdateringar av inneboendes händelser :D

2009-01-15 @ 19:29:06
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0