S like sunday

Vi sov till klockan var halv ett, -himlans skönt var det, sedan blev det baguette +cola light och glass till frukost!! 
(glassen åt vi faktiskt bara för att, vi bara får äta god saker på helgerna, så var vi tvugna att äta upp den idag,annars vet man aldrig när det kan koma en mus och äta upp den!)hm....
 Klockan halv fyra gick vi ner till stan och jag fick äntligen åka skridskor! (som jag har tänkt att göra ända sen i december!) och det var jätte roligt och mysigt, det var på en sån här utomhus skridskobana som man brukar se i filmer där dom spelar musik  och är super mysigt! så nu är jag så himlans glad!

Kvällsmaten blev =ostschnitzel, sen igår, och spaghetti-helt ok var det!
Dagens plus är helt klart att nästan all snö har försvunnit!
Dagens minus är nog att mina sköna och fina inneskor har gått isönder..

Och nu hör jag massa petraskratt från toaletten, och har ingen aning vad hon håller på med, ska gå och ta reda på de
                                   



//Ha det underbart alla ni, och jag ger en speciell hälsning till min bästaste kompis ANNIKA- som jag saknar dundermycket, miss uu..
Puss &kram från Love och Petra hälsar oxå! 


Kommentarer
Postat av: Annika

AAH saknar dig med gumman! jag vill också åka skridsko. När kommer du hem??

2009-01-26 @ 09:27:46
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0