Min familj i Oslo

Jag vill ut på nya äventyr! Jag vill resa bort eller hitta ett nytt jobb eller spendera varenda krona jag har på skor eller klippa av mig håret eller förstora brösten. Förstår ni hur desperat jag är på en förändring nu. Jag vet iaf att om två veckor flyttar jag och min fru. Nästa vecka ska jag på en casting, har jag bestämt och kanske ska jag resa ner till Danmark i slutet av februari. Jag vill gå på arbetsintervju vecka 4 och avsluta min tid i restaurangen i slutet av januari, inte för att jag inte gillar det. 

Jag älskar att vara på jobb och träffa människorna där, shitchatta hela tiden och käka lite frukt. Dem är nästan som min familj faktiskt, idag tog chefen mig i armen innan jag gick hem och berättade för mig hur jag skulle sköta om min brännskadade handled på bästa sätt. Det är alltid så att alla är ställer upp för varandra och vi skrattar tillsammans, jag saknar tjejerna som var där innan jul och alla galenheter vi ställde till med. 

Nu ska jag laga till något med ris för att sen gå och möta Lovie när hon slutar. 

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0