Meat me

När jag vaknade imorse kände jag mig illa till mods. Jag var yr och kände mig uppsvälld. En kännsla jag inte känt av sedan i höstas, men som jag ofta känner av ett antal gånger under hösten. Det brukar bero på järnbrist och jag antar att det är så i detta fallet också. Kanske en brist på protein då jag inte är så förtjust i att köpa kött. Jag älskar att äta kött, men jag hatar att tillaga det. Allra helst tillagar jag lite pasta eller ris som jag blandar ihop med tomater, majs, bönor, svamp eller morötter. det är inte lätt när man är trött på att laga mat då det är det ända man gör på jobbet. Lovie är också trött på det. Det var ju det ända hon gjorde under gymnasietiden. 

Nu ska jag leta rätt på ett apotek och sedan ska jag till skattekontoret för att bli norskmedborgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0