Life is a fucking mess!

Idag skulle jag på casting, men jag pallade inte. Var bara en hårvisning som ändå kommer äga rum en helg när jag jobbar i cafeét, pengar eller snygg, det var frågan. Idag var det frysa ihjäl utan pengar eller åka hem till värmen. Det blev det sist nämnda eftersom jag troligtvis glömt min plånbok på jobb kunde jag inte ens ta en kaffe någonstans. 

Väl hemma började vi packa. Det mesta i klädesväg ligger nu i väskorna, vi eldar upp det sista vi har att elda i vår myyysiga kamin. Sen är det väl snart klart för utflytt och inneboenden flyttar samtidigt som oss. Tack och lov! Han ska nog bo hos kärringen som han kallar henne. Hade någon kallat mig det någon gång hade jag nog gett honom en örfil och sen aldrig mer tilltalat honom, stackars brud. Hoppas dem har sex i duschen eftersom hon nog inte vet att han inte duschat dem senaste dagarna och att han sover i sina kläder i en säng utan lakan... Hon har aldrig varit här i alla fall och tur är kanske det. Då hade hon nog varit singel tror jag. 

Imorgon ska jag gå upp till gymmet och skaffa gymkort för att börja simma och träna. Hat nämligen fått fast jobb till i juni, it´s fucknig nice!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaha!!!! Fan vad nasty :P

2009-01-20 @ 22:54:40
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: Annika

är kärringen hans flickvän?!??!?! Vilket svin :P Så säger man fan inte

2009-01-20 @ 22:55:44
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: emelieslemelie

gött att höra att ni ska flytta så ni slipper den jäveln. han verkar inte vara så bra som vi trodde? var har du fått fast jobb? puss

2009-01-22 @ 21:34:45
Postat av: ida

åhh, va kul att du fått fast! saknar dig, kommmer snart upp tror jag!! en helg när du är ledig.. puss och kärlek

2009-01-23 @ 09:59:29
URL: http://idathomsen.blogg.se/
Postat av: petra

emelieslemelie: usch o fy ja, vilken jävel han e. nu har han inte varit här på massa dar igen... tradig kille liksom... ska jobba där jag jobbat hela tiden till juni, fucking nice! du måste komma upp snart o hälsa på i vår nya lägenhet :O) jag saknar dig massa mest!

2009-01-24 @ 09:47:48
URL: http://garbera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0