Life in cartoon motion

Livet går i 190 och det har redan gått 5 dagar sedan det nya året, 2009 började. Om mindre än en månad lämnar vi denna lägenheten. Jag valde idag att fortsätta mitt andra jobb, men reducera timmarna. Jag söker fortfarande nya jobb då jag är osäker på om jag kommer fortsätta på det andra nästa vecka, annars får manpower börja skicka omkring mig på tusen olika ställen igen. I veckan ska jag leta reda på en del olika arkitektkontor för hur coolt hade det inte varit att vara assistent där liksom! 

Love sover för tillfället, med öppna ögon, creepy! Plötsligt rör hon sig lite och låter ögonen kolla runt och sen stänger hon dem igen. 


Det är typ 10 grader här i vår lägenhet och här är en bild från toan, den ända platsen som alltid är mer än 15 grader. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0