Längta leva lugnt

Något liknande sjunger min älskade Winnerbäck som snart ska komma till Oslo för att göra två konserter. Jag vill göra allt samtidigt, någon som känner likadant? Jag vill leva ett lugnt liv tjäna mina pengar här i landet som nog är mer lagom än sverige för att sedan ge mig av och leva loppan, men jag vill också leva loppan här och göra som så många andra, festar dagarna i ända och inte känna någon gräns. 

Just nu lever jag livet varannan helg. Jag har även börjat träna, eller för tillfället är det mest simning som står på schemat då jag inte har några träningskläder här. Men det hoppas jag det ändras på snart så jag kan få lite snygga armmuskler! Denna helgen var toppen och nästa helg hoppas jag också blir det då vi flyttat in i den nya lägenheten och ska försöka få lite ordning där. Love och Oliver jobbar också den helgen, så det blir kanske mest en massa slapp av. 

Vi ska iaf dammsuga det första vi gör, då det golvet inte sett en dammsugare på över ett halv år. Puh!

Nu ska jag färdigställa vår nya header! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0