Håll tyst!

Idag är det min tur att inte kunna sova. Vilka problem, NOT! Vi har bakat muffins idag, mumma! Vi har ätit dem också.Jag 6 st och Love 5, jag ska vara värst. 

I helgen hade jag den konstigaste drömmen ever! Jag hade 20-årsfest, Sture Allén var där. Han gav mig en tattuering i pressent, jag tattuerade in en Adidas slogan under ögat med snirklig text. Massa cyklar och något hotell ångest och massa mer, allt var skumt!

Vi har 15 cm snö om inte mer. Jag vill skjuta mig själv ibland, hade kanske bara varit bättre att ramla och bryta nacken.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hur mår min favorit inneboende idag? Har han blivit bättre med sin förkylning, hoppas min älskling mår bra :D hahah!

2009-01-20 @ 00:00:04
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0