Det låter som...

någon duschar, BARA han inte använder min handduk. Men han lufttorkar ju så då gör han väl inte det. HU! Han kom precis ut från sitt rum, första gången jag ser honom ute efter att han kom hem igår. Däremot har jag hört honom, var femte sekund nyser han och är läskigt sjuk. Han sträckte på armarna, visade sin putande ölmage och frågade om han smittat någon av oss med någonting och inte vad jag vet. Min sjukdom sitter i huvudet. Min mage putade nämligen också idag, mer än vanligt tyckte jag. Och när jag tänkte efter har jag ju mått allmänt dåligt i veckan, varit yr och mått lite illa och sådär, bara jag inte...
...det återstår att se, kanske får Saras bebis en kamrat snart. 



I så fall vill jag ha en crybaby! Fast ännu bättre hade det varit om han varit pappa, miaw!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha i love er inneboende! Han förgyller mina dagar! ;)

2009-01-16 @ 21:41:27
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0