Burning hell!

Jag hatar att bo i en flyttröra, något jag hatar ännu mer är att vara full och bo i en flyttröra. Varför? Jo för när man vaknar ser hela lägenheten ut som ett bombnedslag och alla grejor ligger plötsligt lite här och vart igen för man kom på att man behövde dem mitt i natten. 

Igårkväll begav vi oss ner på stan för att dansa, vi hamnade på café sör och därefter min och Emelies favorit, ett glass därefter smak för lite mat för det orkar man ju inte fixa när man bor i flyttröran. Det hela resulterade i en ganska eller två ganska jättefulla yrpannor som tog en taxi hem. Men innan vi begav oss skulle vi göra popcorn vilket jag glömde och plötsligt var lägenheten rökfylld luktade apa och grytjäveln förstörd. Min bästa gryta!

Nu ska jag sova lite till. Behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0