Vecka 6 (tror jag!)

Ja det är Love som skriver idag, och måste berätta att, jag fortfarande inte hittar så bra här i det nya området!, i lördes skulle jag gå och möta Petra när hon slutade jobbade och jag gick helt vilse, sen idag när vi skulle  ta bussen till jobbet hade jag ingen aning vart vi var! haha, jaja, blir väll bättre snart!

Nu så är vi alla tre i lägenheten för oliver kom hem igår kväll, och jag gillar det, lägenheten är mysig och vi kommer ha skit roligt tsm,+ att det är tv med massa roliga kanaler!

Denna veckan är det förmiddags vecka för mig på jobbet och det är favvo veckan, för slutar två, och sen tränar min direkt efter och sen är man hemma vid fyra, it"s nice! 

Och veckans += Är ledig på fredag, och hela helgen!= Party!


Kommentarer
Postat av: Annika Åkesson

FAN VA NICE LOVE DÅ KAN DU JU ÅKA HIT PÅ TORSDAG KVÄLl!??! :D

2009-02-02 @ 21:29:32
URL: http://annikasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0