If this is called living...

count me in! 

Helgen är kommen, det är min jobb helg, min näst sista. Fuck it, jag vill festa natten lång och jag får väl se vad Olivis tycker om det. Var precis en runda och simmade, casting på måndag så jag borde försöka vara fit for fight, vi bestämde där att det blir tacos på menyn ikväll och några öl. Sen får vi se han ska tydligen också jobba i helgen. Imorgon står det iaf våfflor och om du är snäll gumman kanske det ligger en våffla i kylen till dig när du kommer hem på måndag. Love har nämligen lämnat 4 dm snö och -20 grader för att bege sig hem till 1 dm snö och lite varmare hoppas jag. Du lämnade din jacka, den var varmare än min, jag lånade den idag, hoppas inte det gjorde något. 

Nu ska börja med maten och packa in pressenten till Olivis :)

Ciao Bellas!

Kommentarer
Postat av: Love

nåå, gumman du e för söt! hoppas ni har en fin helg, jag har det jätte härligt här, här e bara pytte lite snö och massa sol så nu ska jag å mamma å lillasyster ut på en tur, och gissa vem som ska ha sina rayban på sig?! Kram på hjäretdan

2009-02-14 @ 14:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0