dressed up for London!

Ikväll kom vi på hur sugna vi är på att resa iväg och andas in lite smutsig luft i London. Jag är sugen på att åka nu, men det är ju en massa jobb och snart ska vi hem till sverige igen och tiden går bara så fort.

Min diet går bra! Bättre än förväntat. Dock blir det inte allt för mycket träning av mitt paket inte kommit än och då snorungarna här har lov denna veckan och invaderar simhallen, men nästa vecka då ska jag kombinera diet med träning och i helgen ska det kombineras party med avkoppling.

Nästa vecka hoppas jag på förändring, gällande mitt hår. Ska klippas och fotas, jag hoppas på en sjukt snygg undercut, en ljusare röd nyans och en massa fräknar, men dem kan dem väl inte sätta dit.. :(

Nu; time for tea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0