Beundrarbrev och blommor

Denna helgen har varit så sjuk att jobba. Jag har jobbar med S, som är en söt tjeckisk jenta som bor illegalt i norge tillsammans med sin indiska pojkvän. Hon har berättat en massa sjuka grejor som hänt på cafeét där jag precis har sagt upp mig ifrån. Denna gången slutar jag på riktigt, för råttor i papperskorgar, folk som jobbar svart, mat med best before: 2006 och löften som inte hålls funkar inte. I´m so out of there!  
Jag funderar på att skriva ett beundrar brev till tjejen som slutade precis innan mig, som bara stack. Om inget annat ska jag äntligen bli färdig att ta kontakt med henne. 

Ikväll laddar vi upp för en hård vecka som kommer innefatta en massa träning, kanske lite jobbsökande och uppladdning inför festhelgen och sen tänkte jag dekorera lite med blommor i lägenheten. 

Love hälsar att vi börjar få i ordning i lägenheten. 

Love från Petra & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0