Onsdagkväll, CK30A

Vaknade för typ två timmar sen, känner mig bättre. Fortfarande sjuk därav bloggtorka. Allt jag gör är jobbar äter och sover. Oliver är på träning Love kollar fotboll(?) med sina jobb kompisar och Emmy är försvunnen! Hon var här för tio minuter sen och när jag började göra mat var hon borta. Jag har troligtvis missat när hon gått och jag befarar att hon är och köper glass.

Det var hon inte! Hon ringde tyskland, men nu ska hon köpa endast mjölk. We will see!

På fredag beger jag mig till Svearike för att gå på konfirmation, kolla på konserter, träffa en bebis och förhoppningsvis massa vänner också. 



Hittade en gammal bakisbild på mina fina undisar som jag köpte sist jag var hemma, hoppas det blir lite shopping även denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0