pååsken.. lite sen, men aja.

måste berätta hur jag hade när jag var hemma under påsken, har ju glömmt att göra det.
jag begav mig hemåt på onsdag kväll, och var framme på torsdag morgon, då var det bara hem och duscha sen så åkte jag och adina (lillasyster) till malmö och hälsade på emilia vår kära storasyster, ci gick på stan och hade det jätte mysigt. senare på kvällen när vi var hemma igen så bjöd annika hem mig till hennes lägenhet, och där hade hon fixat massa goda frukter å choklad och vin! så vi satt och hade det jätte mysigt på deras fina balkong!
fredagen då var det fest som gällde i kära klippan och det var himlas roligt att träffa lite folk som man inte sett på länge!
så vistelsen hemma var perfekt!




Å idag fyller min lillasyster Adina 16 år! Grattis snäckan!


Och nu så ska jag och oliver snart gå till jobbet, och det känns inte så jävla kul, när det är hur fint väder som hellst!
Men jaa, snart är det helg!

//ciiaoo sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0