helgen har varit en hård och svinig...

vi börjar på fredag.
kom hem från jobbet och det var verkligen strålande väder, så vi bestämde oss för att bege oss upp till våra kära takterass, med lite oskyldigt vin och kortspelande, som sedan slutade med drickspel, och vissa blev väldigt fulla redan klockan halv sex!, och sen gick vi in och Petra och Emmy lagade en väldigt god grönsakspaj, och för mig blev det redan sängdags klockan tio! haha, en väldigt lyckad fredagskväll!




lördag
vakna upp och jag å oliver begav oss till elixia för att ta ett träningspass, himlans skönt var det! sedan på dagen hände inte så mycket i våran lägenhet, men på kvällen blev det förfest här, för att sedan kila iväg till 25 års fest, himlans trevligt var det!, och efter det så stack jag å emmy till yatzy, för att dansa och ha det trevligt! och så blev det!
kvällen slutade väll kanske inte jätte bra, men jaa sånt får man ta, ett litet blåmärke! här och var!!(elr jaa, det är nog igentligen det största blåmärke jag någonsin haft, men så går det när man ramlar i trappor!))





söndag
vakna upp igen men denna gången inte så på topp precis, huvudet hängde inte riktigt med, om man säger så!! alla var väldigt bakis och slitna så vi traska upp till terassen och låg å solade och återhämtade oss, sen blev det promenad till Akker brygge för glass och massa skratt! 
Nu sitter vi här i soffan och Emmys syrra Jenny är på besök, så vi dricker kaffe och koosar oss. observera -jag har börjat dricka kaffe (elr Emmy har tvingat mig börja, och nu gillar jag faktiskt  det lite grann. mamma kommer bli så glad nu när jag äntligen har börjat dricka lite kaffe!! hahah. 





jaa, denna helgen har varit precis som en helg ska vara, massa roligheter och fest!

ilandsproblemet just nu är  att vi har slut på dammsugarpåsar, och att vi inte hittar några som passar till vår lille gröna dammsugare, så nu är här väldigt svinigt i vår lägenhet, så här liknar en svinstia, och det blir ju inte bättre att oliver sitter å rapar å äcklar sig så bor vi i en svinstia med en svinpäls...


ha de underbart bra önskar Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0