hela långa veckan..

måste bara berätta vad hag har haft för mej denna härliga veckan.
måndag hände inget speciellt en helt vanlig måndag i oslo, tisdagen så jobbade vi sent, elr vi gjorde det hela veckan, men så bestämde vi (=jag,oliver, robin, johan, maria och kegge) att ta en mysig grillning på taket, och så blev det + några glas vin, och öl, väldigt mysig och rolig kväll! onsdagen var väll som måndagen inget speciellt hände, sen på torsdag så blev det afterwork öl och cider på cuba, himlans kul var det! jag och johan kom på det att det här fina vädret är lite farligt, för det blir att man alltid vill sätta sig och dricka någon oskyldig öl elr cider, men slutar i några mer änn en! hahah! 
fredagen så var jag tvungen att vila ut mig, så det blev en myskväll med mina kära jäntor Petra och emmy, och kollade på kalle och chokladfabriken. sen kom den efterlängtade lördagen, först så jobbade jag, (det var inte så efterlängtat!) men sen kom jag hem, och vi käkade tacos, och så blev det att duscha och fixa sig! sen bar det iväg till den första födelsedags festen som var hos johan som fyllde 23 år, himlans roligt! efter några timmar åkte vi till den andra födelsedags festen som var ´hos kära viggo som fyllde 20 år! kul var det! och fick både äta kladdkaka hos johan och en annan underbart god tårta hos viggo, när klockan började närma sig utgångstid så var vi lite kluvna var vi skulle gå men det blev ett nytt ställe Lux, som var skit nice! sen slutade kvällen lite överallt i oslo! haha, men det var en toppenkväll!
nu längtar jag bara till torsdag, för jag jobbar bara tre dagar denna veckan sen är jag ledig,torsdag-måndag, ska bli så skönt!

//all you need is Love....



Kommentarer
Postat av: Annika Åkesson

Hallå nu! Glömm inte skriva vem det är som uttdaterar inläggen! Jag blir förvirrad

2009-04-26 @ 22:07:12
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: Love

haha,oki nu var det jag som skrev!

2009-04-27 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0