en tysthet som läker

Det är skönt att vara ensam hemma i lägenheten. Jag kan tänka och göra saker som jag känner spelar roll. Läkaren gjorde en grundlig undersökning på mig igår och konstaterade att det inte såg ut som att något hade hänt, och för säkerhetsskull tog vi alla tester vi kunde. Så nu är väntan lång... Men jag har verkligen lärt mig något av det här och hoppas att jag kan fortsätta tänka på denna händelse när jag känner att jag börjar nå min gräns och inte gå helt amok. 

När det var tid för frukost i morse hittade jag dammloppor i torrskåpet så det var bara att börja städa och göra i ordning, så nu har vi ett halvtomt skåp jämfört med innan, men mycket renare! Och snart ska jag ge mig på uppackning sen spanien och börja tvätta. Puha! När jag fått igång första maskinen ska jag sätta mig och fixa till mitt CV för nu e jag fan trött på sönderkuttade fingrar och kan I flytta hit o få ett fettnajs jobb så kan väl jag också få det om jag varit här såhär länge nu!



Mina nya tröstshoppade skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0