Why is everything now?

Eller så e de ju inte! Men jag vill göra allting just nu. Jag vill tågluffa i Europa, jag fortsätta försöka bli bra på mitt jobb, jag vill bosätta mig i Paris och dricka rödvin varje kväll tillsammans med en varcker blek typ med mörkbrunthår, röd basker och randig tröja. Eller kanske backpacka i Australien och vingla hem kl. 7 på morgonen på en gata i NY. Fan drömmarna tar aldrig slut! Men det är ju bra, då har jag något att se fram emot senare i mitt långa underbara liv! Nu ska jag dricka ett glas vitt med mina fruar och min inhyrda man(som kan hyras från Nedre slottsgatan 3b helgen ut, om någon e intresserad)



Jag och loved Love! <3

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

' gud va jobbigt :/ min kompis gjorde också det av dett schampoo hon inte tålde. va noga med vad det innehåller!

2008-09-19 @ 22:35:49
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0