This short moments!

För ca 2, eller 3 timmar sedan landade jag i Oslo, en fantastisk kännsla att komma hem, till min underbaring och VÅR lägenhet. Med mig hade jag typ tre överraskningar.

1. Jag hade inte rökt upp mina ciggaretter!
2. En flaska rosé, eftersom soffsötisen(hon låter mig sova i sängen i natt, alltså är hon söt och sover i soffan) älskar rosé
3. Brittska Elle, mycket billigare i Tyskland än i Oslo
4. En kärlekshistoria utan dess like!

Jag har nämligen gått och förälskat mig. Ibland inbillar jag mig att det är den halv unga super snygga killen jag försökte nafsa i örat(men jag satt rött läppstift i håret på honom istället), ibland den äldre vackra damen som upplevt allt man bör göra innom en livsti, men allt som oftast kommer jag på att det nog är den underbara staden Hamburg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0