Puckad packning

Jag är så trött på att packa! De går inte ihop! Jag börjar fundera på om jag ska ha två resväskor istället för en. En med bra saker i och en med nödvändiga saker i. Igår fick jag en massa bestick av min mamma och en gryta! Jag hittade också att jag har en smörgåsgrill, mhm! Vi har snart ett kök när vi kommer upp! Vi fattas väl det viktigaste vattenkokare, micro och sodastreamer!

Mitt nya packningsknep blir att försöka trycka ner mjuka grejor i hårda, jag hoppas det funkar!

NU: Packa och dricka te.
SEN: Motionera hunden.



Här är dräckten jag köpte igår, nice, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

svar: Vad kul att det är fler än jag som verkar tycka de e lite coola iaf! :)

Å du... Vi får se till att styra en plåtning nån gång med! Jag e ledsen men du kommer inte undan! ;)

2008-09-03 @ 14:21:23
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0