Och sen dog hon

Jag känner mig rent ut sagt död! Mitt jobb gör mig helt sjuk i huvudet och jag är inte ett dugg kreativ som jag hoppats att jag skulle vara. Hade man ställt mig på en scen framför 2.000 människor och sagt åt mig att prata om kor hade jag kunna prata i evigheter. Men när jag talar till en person och dem gång på gång slår av vad jag har att säga blir jag knäckt. Jag blir nertrapad i skorna även om jag vet om att det inte är personligt mot mig utan mot vad jag försöker sälja. Imorgon tackar jag för mig och slutar gå upp till Emerio Media.

Fresten har jag tänkt att jag ska tattuera mig snart igen. Denna gången blir det nog en säkerhetsnål på överarmen. Syggis vist! Bilden har jag för mig att fröken skande publiserat tidigare.


Nu ska fruarna laga potatismos och korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0