Livet är en dans på rosor

men det är en dans med svåra steg!

Tjejerna har precis tystnat och jag ska försöka somna. Men först måste jag gnälla lite, för när jag flyttade till Norge fick jag höra att detta var möjligheternas land! Jag såg drömmen framför mig, där jag jobbar ett högavlönat jobb(alla jobb är det här tydligen) jag kommer träffa en underbar kille och jag och tjejerna staplar ner till Carl Johan varje kväll för att svånga på våra höfter.

Men inget är som det ska. Jag våndas för att gå till jobb imorgon, vi har varit ute en gång sedan vi kom hit och jag har inte en varit i närheten av kyssa någon kille.

Kort och gott var jag påväg att packa mina väskor i morse och ta nästa buss hem för att gråta i mammas famn, men jg ska kämpa en vecka på jobbet och kolla efter andra jobb i samma veva. Jag ska även avsluta varje kväll med att vila ögonen på min nya motspelare i mina våta drömmar.



Matthew Gray Gubler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0