Jox o sånt!

Har kommit hem från jobb, var bara på en snabb introducering. Ska sälja annonsplatser till företag för vårt företag, Studnet.no Tydligen någon norsk motsvarighet till CSN eller något.

Iaf har jag precis drömt mig tillbaka ett år och någon månad när vi satt där i ösregnet på Roskilde och jag beundrade Js ring. Han sken upp och sa: "Du vet JOX som jag berättat om, killen som dyker upp om bara några timmar, det är han som designar dem." Och vipps så dök det upp en rödhårig kille med två sånna ringar, kallar sig JOX och har stämplat detta på ringarna. Jag skaffade mig precis ett habegär som heter duga efter dessa ringar. Det är nog onödigheten som min första lön ska gå till. Därefter ska jag bara köpa braigheter!



Nu blir det quinoa och falafel, för snart bör Emelie vara hemma.

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

yeahss! what? inte på mig :P

2008-09-19 @ 00:45:37
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0