Jag vill fånga en fjäril

Fuck vilken märklig dag. När jag körde hem från E imorse trodde jag det skulle bli den bästa denna veckan, men ikke, jag hoppas att det var den sämsta. Har försökt skicka över kontraktet till Norge, men utan resultat.

Därefter åkte jag och mamma för att shoppa, planen var en hatt, strumpisar och ett par skor. Men skojakten fortsätter imorgon och ibland älskar jag Lindex mer än något annat! 6 par strumpisar för 100lappen, det är nästan omänsklligt, men gud vad glad min plånbok var glad efter det!

Jag hittade också dem tjusigaste maskeraddräckter någonsin i en liten affär inte långt ifrån där jag bor. J ska få den ena, men det vet han inte än och imorgon lovar jag att bjussa på en bild på min.

Har också suttit och kikat på dkbn, där jag hittade denhär fin fin fina bilden från i somras, åhh, den får mig att vilja lyssna på Lasse Winnerbäcks fantastiska  Att fånga en fjäril. Dessa två fina flickor är fjärilar, svårt att få tag på så fina varelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0