Nya äventyr!

Efter en nekning på en mexicansk afton hittade jag och Sara en asnice rockklubb där jag kommer spendera mina ölpengar dem kommande månaderna. Massa snygga människor och en knasig svensk träffade vi på.
Jag syndade tillsammans med en riktigt mysko norman. Jag undrar vad han hade i sina ciggaretter, jag klarade iaf mig undan med min låtsas pojkvän i sverige, så förblev vi kompisar. Hmm, tror inte det hade blivit något. Jag tror vi hade växt ifrån varandra efter en vecka eller två. Han var trots allt femton år äldre än mig och jag femton cm längre än honom. Men han fick mig att skratta.

Idag började min chef berätta för mig om hur det är att starta eget café i norge och efter det började jag storstäda hans, för hade någon sett hur där ser ut hade ingen köpt mat där och det är illa! Fortsätter med städning på schemat här hemma och sen blev det oxå matlagning. Kycklingjox med friterat bröd, gott gott gott. Nu står det dock städning igen på schemat och sen sovning.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0