Morgonstund har guld i mun

Har legat vaken ett tag och funderat. Jag kom precis fram till vad jag ska göra om jag flyttar hem. Jag fortsätter där jag slutade för ett år sen. Tar upp studierna och ger modellandet en chans. Yehaa, det blir rockenroll här i HBG igen helt enkelt. Leva knapert i en studentlya sounds NICE!

Det hela beror inte på att jag kommit på att jag saknat allt och alla här hemma under denna hemmavistelsen, saken är den att jag förstår att jag kan inte stanna i HBG. Det är ju precis samma sak som när jag var ute för ett år sedan. Förutom att vakterna på tivoli blivit trevligare, men det har väl bara med att dem byter folk och så gör ju även ens liv. 

Puss Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0