Hela lägenheten stormar

Ikväll har det stormat och det kommer det väl fortsätta göra dem kommande dagarna. Men vi behöver få ut den negativa energin här finns. Hade man varit i mitt huvud hade man inte trott det var två kompisar jag bodde tillsammans med. Ett bra exempel är att jag tänkte jag skulle prova söka jobb på fiket på gallrian, där både Emelie och Love sökt tidigare. Detta endast för att det hade varit kul att komma hem och säga att jag fått jobb där. Och totalt oväntat gick jag hem och berättade att jag ska provjobba där imorgon. Najs för min del!

Min första dag på mitt nya liv utan godis och cigg har väl gått ganska bra. Det blev två kakor till efterrätt och två koppar cappucino nu ikväll. Tur mamma och pappa tar med tre nya sånna påsar upp, för dem går som smör i solsken. När jag har vant mig av vid allt socker ska jag försöka börja trimma lite på min kropp. Nu ska jag gå och lägga mig, är nämligen helt utmattad av att i princip inte ha gjort någonting...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0