Dagens låt: I will never love you more

Dejten med Nina var fantastisk! Vi hann bara med två loppisar, två fyndvänliga. Det blev en del garn till min blivande halsduk, glasögon, diadem, tröja, väska och böcker, pepparkaksformar och knivar. Tyvärr var pepparkaksformarna till Nina så jag får köpa egna nästa gång jag har möjlighet att komma till framtid. Jag bestälde klipptid också, så imorgon ger ag frisörskan fria händer, kosta vad det kostar. Jag hoppas hon är duktig och eftersom jag ändast har klippt mig hos en kvinlig frisör som tillfredställt mig är jag ganska nervös. Manliga frisörer är helt enkelt bättre!
Tänkte svänga upp till SM och sen ta en tur på byen i Hbg på kvällen, hoppas det finns folk kvar där som vill umgås med mig. Nu stundar sängen för imorgon är tidsschemat knapert.



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0