2 kg godis tungare

Igår var mina älskade föräldrar på besök i Oslo. Dem hade med sig typ 3 kg godis och massa annat gott. Och idag när jag kom hem efter 10 timmars arbete hade mina fruar middag och muffins klart till mig och sig själva förståss. Supert!

Mitt nya jobb är lite av ett slaveri. Jag jobbar 10 timmar, med rast när jag inte har några kunder. Tjejen jag jobbar med kan knappt norska, vilket resulterr i att hon inte förstår något som jag säger. Min chef är lika mycket besserwisser som jag och han vägrar ge mig OB, men jag gillar det lite ändå. Jag lever på kaffe av olika slag och ser alla människor som stressar runder på bussstation, det är fantastiskt!

PS. Jag äter godis och sött hela tiden, men jag har inte rört ciggen sen i onsdags, eller torsdags... när det nu var jag slutade DS.



Har ni lagt märke till mina fina header?

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

svar: Tack, då återstår det ju att se om jag har råd att köpa den... :) Bra att du slutat röka! :)

2008-10-07 @ 00:55:03
URL: http://nagadez.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Fakemössa? Älskar såna på rätt person. Låter kanon att du slutat röka, hoppas du fortsätter med det ;)

2008-10-07 @ 01:13:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0