J*vla, h*elvetes skit fredag

Allt var tipptopp tills jag kollade till bloggen för en gångs skull. Trodde alla fått inbjudningar till balen, men tydligen inte! Jag ska fan aldrig mer skicka något via mail..... helvete!!!

Jag städade min garderob igår och hittade Coco, sen fotade vi. Innan det var jag på en norsk agentur och som det ser ut ska jag nog tillkomma här.  Idag tog jag en najs dagen på favorit stället i lägenheten, har jobbat och ska begem ig upp för att simma sen, avreagera mig lite i vattnet. Måste först vänta på att Emelie kommer hem. Senare ska vi ner och göra stan osäker. Bilder kommer definitift imorgon!







Var tvungen att ladda upp en bild på världensfinast Oslohimmel! Finvist!

Kommentarer
Postat av: Victor

Vad roligt att det verkar gå så pass bra för er i Norge. Väldigt fin himmel var det också. Någonting att se upp på när allting annat går neråt. :)

2008-12-10 @ 03:31:55
URL: http://sundayblowjob.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0