Hemligheten...

En tjej berättade för mig igår om en film som hennes rumskompis tvingat henne att se, det hela lät mycket intressant för min del. Mest eftersom att jag är en drömmare som från ena minuten ska göra ditt och andra datt. Vi får se hur det går med mina planer nu iaf. Filmen handlade om att allt man ville ha kunde man få, man ska bara öppna dörrarna till det, vilket man gör genom att alltid ägna sina tankar åt det. Komplicerat. Men hela dagen idag har jag gått och tänkt på min blivande lägenhet i Helsingborg och vi kan väl inte mer än hoppas på att det dyker upp en lägenhet som jag kan flytta direkt in i när jag flyttar hem. Jag har också tänkt på min potatis och purolökssoppa hela dagen och den blev fantastisktgod. Jag älskar soppor har jag kommit fram till! Märkligt vad man kan lära sig att gilla grejer.



Bilden kommer från roomservice-bloggen och det hade inte skadat om den var tagen i min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0