Halloween!

Har tappat tråden lite och dem senaste dagarna har varit ganska hektiska. I torsdags blev det spontanutgång a´la för mycket alkohol och i fredags kom Madde. Jag älskar att alla vänner kommer på besök, det är så himla mysigt. Tråkigt bara att jag jobbar varendaste dag. Men bara man får ordentligt med sömn någon gång så klarar man av det mesta! I torsdags ringde Viggo och bestälde halloweenfest. Det blev det.














Vi e alltid samma människor på fe3sterna i lägenheten. Det är jag, Emelie oh Love. Sen har vi Italianoboy och Viktor, viggo, calle och tessan, dem hann dock gå hem innan min kamera åkte fram. Fler bilder kommer på facedbook.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0