Ett oväntat samtal och en sarkastik chef senare...

När vi tog bussen hem efter jobb kom jag på att jag sulle ringa danskchefen, efter ett mindre utbrott för att ingen orkade leta upp numret kom jag på att det låg på det svenska kortet. YES! Jag bytte kort och direkt fick jag sms! YES igen! YES när jag hörde att det var ett engelskt språk med lite brytning på italienska. I´m going to sweden and I want to met you. Synd att jag inte är i sverige, eller att jag fått tummarna loss och besöt han i KBH. Det ska jag iaf göra, i januari när jag flyttar hem.
Sen ringde jag J och berättade att jag lämnat hans nummer till min arbetsgivare här i norge och att bad honom lägga ut några snälla ord. "Jeg vill förtelle dem att du scorede en ny fyr var afton og allti var mega stiv." Jag träffade EN kille EN gång och släpade hem honom ihop om att han hade epngar till taxi. Och anledningen till att jag blir mega full var gång är ju för att Jesper är generös och delar ut sprit höger och vänster och för att jag inte vet vilken sida jag ska stå på, så först höger och sedan vänster :)

Nu mensfrossar jag för att allt kom så spontant liksom, som en chock som man måste lätta på med hjälp av choklad.

Emelie ramlade in preci och vi tänkte laga lite käk nu.



Min outfit i lördags.

Kommentarer
Postat av: lollo

skitcool outfit:d

2008-11-19 @ 17:27:50
URL: http://pickelnyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0